René van Arkel

Manager Texa diagnose Support
Er staat veel te gebeuren op het gebied van diagnose en ADAS, dit in combinatie met de diversiteit aan klanten en segmenten, is het belangrijk om de juiste informatie te vertellen. De klant juist informeren en luisteren naar zijn wensen is de sleutel tot succes.

tel: 06 20 00 49 78

Sip Meijer

Verkoopadviseur
Onderhoud zonder diagnose apparatuur is ondenkbaar geworden. Maar een diagnose stellen gaat verder dan alleen de apparatuur kennen.

tel: 06 50 63 85 45

Steven Witte

Verkoopadviseur
Een goed advies voor een passende oplossing, dat is mijn motto. Ik vind een tevreden klant belangrijk dus ik luister goed naar de wensen.

tel: 06 83 44 40 97

Henri Lourens

Verkoopadviseur
“De klant is koning” dat is mijn motto en als ik door mijn opgedane ervaring dat gevoel kan geven en behouden bij de klant, dan heb ik mijn taak goed uitgevoerd.

tel: 06 20 56 97 18

Rob Waanders

Verkoop Texa Diagnose
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest.

tel: 06 10 61 14 36